Kuna Latvijas Balzams ei saa enam Venemaalt tooret, võib ettevõte oma põhilised brändid, milleks on Stolichnaya ja Moskovskaya viin, sisuliselt maha kanda.
Kuna Venemaa prokuratuur soovis tõkestada salaalkoholi vedu, ei saa enam üle piiri alkoholi toimetada mitte üksnes tsisternides, vaid ka titaantünnides ega spetsiaalsetes konteinerites.
Latvijas Balzams tõi tooret Permi, Tambovi ja Kaliningradi tehastest.
Latvijas Balzams võib suurema vaevata korraldada viina tootmise Venemaal, mingit raketiteadust siin ei ole, kommenteeris Telegrafile Liviko müügidirektor Urmas Silman.
Latvijas Balzamsi 2009. aasta 55 miljoni latisest müügimahust moodustasid Venemaa toormel põhinevad viinad 28 miljonit latti.
Stolichnaya ja Moskovskaya on äärmiselt populaarsed ookeani taga. USAs kuulub Stolichnayale 5% viinaturust, mis on kolmas näitaja Smirnoffi ja Absoluti järel. 2008. aastal peeti Stolichnaya brändi potentsiaalseks ostjaks tuntud alkoholifirmat Pernod Ricard, mis ostis Stolichnaya asemel siiski Rootsi päritolu Absoluti.