Brändilojaalsus aitas Kelloggi kasumil kasvada

Toiduainetooja Kellogg, mis nautis kundede
lojaalsust ettevõtte kaubamärkide ja toodete osas, kasvatas kolmandas kvartalis
aastaga kasumit 5,6 protsendi võrra 361 mln dollarile ehk 89 sendilt aktsia
kohta 94 sendile, vahendab Bloomberg.

Analüütikud ootasid 85 sendist kasumit aktsia kohta. Käive kahanes vähem kui ühe protsendi võrra 3,28 miljardile dollarile, kuid müüdud kauba kulud kahanesid 2,5 protsenti. Analüütikud prognoosisid käibeks 3,27 miljardit dollarit.

Kui varem ootas ettevõte aktsia kohta kasumi 8-10 protsendist kasvu, siis nüüd juba 10-12 protsendist kasvu.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Otto Bock Estonia otsib NÕUDLUSE PLANEERIMISE JA KLIENDIHALDUSE JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

10. september 2017

Käsi­raamatud