Saku: värskendav kogemus

"Värskendav kogemus," see on uus Saku
tunnuslause, mis alates tänasest vahetab välja õlletehase vana slogani "Midagi
enamat kui lihtsalt õlu."

Saku õlletehase juhi Ireneusz Smaga sõnul keskenduvad nad endiselt kvaliteedile. "Samas oleme me ekstreemselt innovaatilised, ka igapäevaelus, sel aastal me oleme välja tulnud juba seitsme uue tootega," lisas Smaga.

Turundusdirektori Karin Sepa sõnul oligi see innovaatilisus üks põhjusi, mis vana traditsiooniline logo enam ei olnud sobilik. "Uus logo on olemuslikult nooremuslikum innovaatilisem, see on mõnus kaasaegne arendus Saku vanast logost," lisas ta.

Samaga sõnul töötati koos logoga välja ka uus strateegia, mille üks eesmärke on laieneda ka siidri, long dringi, vee jne muude jookide turul.

Osale arutelus

  • Mariliis Pinn

Toetajad

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara