„Ettevõtted ütlevad, et nad on hakanud kasutama toodete müümisel oma müügivõrgustikku. Kui kuus aastat tagasi mainis oma müügivõrgu kasutamist 28 protsenti vastanutest, siis nüüd kasutab oma müügivõrgustikku 44 protsenti vastanutest,“ rääkis Võrk uuringut tutvustades mööblitootjate konverentsil. „Meie firmad on hakanud suutma oma tooteid ise müüa.“
Oma tugevusteks nimetasid tootjad enim head hinna ja kvaliteedi suhet, pikaajalist kogemust ja paindlikkust.
Suurimaks arengut takistavaks teguriks ja nõrkuseks peavad tootjad kvalifitseeritud tööjõu puudumist. Peale selle nimetati peamiste arengut takistavate teguritena turundustegevust ja klientide nappust.
Uuringu „Eesti Mööblitööstuse Sektoriuuring 2015“ käigus küsitleti üle 80 vähemalt 300 000-eurose käibega ettevõtet.
Neljapäeval toimub Swissotelis konverents „Eesti Mööblitootjate V Konverents 2015“, mis on kokku toonud ligi 100 osalejat.