Autor: Ave Lepik • 14. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Atriat rõõmustab retrovorsti menu

Atria Eesti ASi Vastse-Kuuste kaubamärgi all aprillis turule toodud kaks nostalgiatoodet Doktorivorst ja Juustuvorst, mis on valmistatud kunagise retsepti järgi, on osutunud väga edukaks.

Aprillis hakkasid kauplused tooteid võtma sortimenti ning kuu viimaste nädalatega müüdi kasvavas tempos 13 tonni retrovorste, mai esimesel kahel nädalal juba 18,5 tonni. Tooted on osutunud nii populaarseks, et tõid kaasa mõningase tarneraskuse, märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077