AS Santa Maria juhatuse esimees Tiit Nuudi sõnul on investeeringu suurus 500 tuhat eurot. „Uue seadme paigaldusega suurenes meie klaaspakendite tootmisvõimsus enam kui kaks korda,“ ütles Nuudi. Ta lisas, et tänu uuele pakkeliinile saab tehas valmistada rohkem eri suuruse ja kujuga tooteid.
Nuudi märkis, et uue pakkeliini tootmismahud kasvavad järk-järgult. Müügi arendamiseks Baltimaades ja Venemaal on ettevõttele abiks olnud Ettevõtluse Arendamise Sihtasutus, kellega koostöös on tehtud eksporditurunduse projektid. „Turumärgid näitavad, et nõudlus Santa Maria kvaliteetmaitseainete järgi on heas kasvus nii koduturgudel Skandinaavias, Baltikumis, Venemaal kui ka Lääne- Euroopa maades,“ kommenteeris Nuudi.
Santa Maria AB on kunagisest perefirmast kasvanud Euroopa üheks suurimaks maitseainetootjaks, mille Sauel asuvas tehases töötab ligi 150 inimest ja kogu ettevõttes kokku üle 1200 inimese. Kui 2011. aastal oli Paulig Grupi ettevõtete kogukäive oli 2011. aastal 870 miljonit eurot, siis maitseainete ja maailmaköögi divisjoni müügitulu oli 430 miljoni eurot. Eestis tegutseva AS Santa Maria käive kasvas võrreldes eelmise aastaga 23,3 protsenti ulatudes 25,5 miljoni euroni.