Autor: Tanel Raig • 3. aprill 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Laima laiendab Eestis turuosa

Magusatootja Laima soovib 2012. aastal Eestis suurendada turuosa viiendiku võrra ning võtta turul tugev kolmas positsioon. 

Laima turundusjuhi Janne Laiki sõnul alustas magusatootja eesmärgi nimel rebrändinguga, tulles välja tahvelšokolaadide pakendite uue disaini ning šokolaadide retseptuuri uuendamise ja täiustamisega.

Laima on Baltikumi suurim magusatootja, mille ajalugu ulatub aastasse 1870. Laima ekspordib oma tooteid enam kui 25 riiki.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077