Autor: Tanel Raig • 25. jaanuar 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

A. Le Coq kasvatas eksporti 20%

A. Le Coq’i eksport kasvas möödunud aastal 20%. Eestis suudeti müüki kasvatada 5%.

Kokku kasvas ettevõtte müük eelmisel aastal 7%, jõudes 133,4 miljoni liitrini. Eestis oli mahuliselt suurim tõus (kasv 3 miljonit liitrit) õllede segmendil, mis kasvas aastaga 5%. Uuringufirma Nielseni andmetel oli eelmise aasta õlleturu kasv jaemüügis 3,2%. „Eelmise aasta seisuga on A. Le Coq’i poolt müüdud brändiõllede keskmine turuosa jaemüügis 40%, millega edastasime kõiki konkurente,“ ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop. Ta lisas, et suure  kasvu õllede kategoorias on andnud ka A. Le Coq Premiumi ja Alexandri jätkuv müügiedu.

Lisaks õlledele olid suuremad kasvud ka vee (+8%), mahlade (+19%), spordijoogi (+10%) ning long-drinki (+10%) kategoorias.

Ekspordis olid põhilised turud Taani, Soome ja Leedu ning peamised tootekategooriad  õlu, siider ja longero. Noobi sõnul on Skandinaavia ettevõttele oluline ekspordipiirkond, mille puhul on tegemist majanduslikult stabiilse keskkonna ja suure turuga, mida eestlased hästi tunnevad ning kus logistikakulud on suhteliselt madalad. “Sel aastal plaanime siseneda Kanada ja Ungari turule, kus läbirääkimised on jõudnud juba lõpukorrale,” valgustas ta edasisi ekspordiplaane.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077