Tänavu teises kvartalis kasvas Premia jäätise müük võrreldes eelmise aastaga üle 3 miljoni euro, ehk 33%. Poolaasta kokkuvõttes kasvas jäätiste müük 5,2 miljonit eurot, ehk 47%. Jäätised on Premia käibekasvu suurimaks mootoriks ning ka ettevõtte suurimad kasumiallikad, ütleb Kuldar Leis.
Premia on läbi aastate vanu jäätiseretsepte parandatud ja uusi jäätisesorte loonud koos teadlastega. 14. septemebril toimuval seminaril „Kuidas jõuda tööstuses eduka koostööni teadlastega?“ räägib Kuldar Leis kogemusest, kuidas koostöös teadlastga luua tooteid, millest saavad ettevõtte kasvumootorid. Samuti ka ohtudest, miks alati kõik ühistööd teadastega edukaks ei osutu.
Seminari kohta leiab täpsemat infot SIIT või registreeruda osalema SIIT.