A Le Coqi eksporditurgudest olid kõige paremad Saksamaa ning Taani, müük Eesti turule kasvas kõigele vaatamata eelmisel aastal kaheksa protsenti.
“Eelmise aasta peamiseks märksõnaks oli eksport ja ette ruttavalt võib öelda, et ka tänavu tuleb hea ekspordiaasta, vähemalt esimese poolaasta põhjal võib nii väita,” viitas ettevõtte juht Tarmo Noop 30–40 protsendi suurusele ekspordikasvule esimese kuue kuuga.
Kaheksa protsendine müügikasv kohalikule turule on vähemalt sama märkimisväärne. Pea kümnendikune kasv tähendas ka seda, et hõivati konkurentidelt turgu, Noop põhjendas seda hea tootearenduse, turundus- ja müügitööga.
“Müük Eesti turule kasvas kõikides segmentides: õlu, siider, long dringid, karastusjoogid. Täiesti uus segment ja ülimalt edukas oli meie jaoks mahlade turule sisenemine. Kaheliitriste mahlade segmendis oleme saavutanud lühikese ajaga domineeriva positsiooni, “ selgitas Noop eduka uue algatuse tagamaid.
Keskmiselt toob A Le Coq igal aastal turule paarkümmend uut toodet, uute toodete osakaal on firmal viiendik, tarbijat üllatatakse ka lähiajal, mis täpsemalt tulemas on, Noop täpsustada ei soovinud. Ka joogitootmise turul süveneb jätkuvalt üldine trend: ole kas suur turutegija või ole tubli nišitegija, nn “vahepealsed” süüakse ajapikku konkurentide poolt ära. Turu konsolideerumisest annab kasvõi tunnistust fakt, et kolme suurema joogitootja turuosa on Eestis ligi 85%.