Kuna Liviko kogu toodang on suurem kui terve Eesti alkoholiturg kokku, siis on Liviko ainsaks reaalseks kasvumootoriks eksport, jutustas Kalvi oma seminari ettekandes. Praegu moodustab eksport 30% ettevõtte käibest. Ekspordi arendamiseks on kasutatud EASi ekspordi arendustöötaja palkamise toetust ning eksportturgude turundustoetust, kokku 159 700 eurot. Samas kinnitab Kalvi, et projektid Hiina, Jaapani, Venemaa ja Ukraina turgudele laienemiseks ei oleks ära jäänud ka ilma toetusteta. „Aga rahast ei ole ju mõistlik ära öelda. Selline toetus on riskide maandamise vahend, mis motiveerib ja julgustab firmat eksporti suurendama.”
Kuna Euroopas näitab alkoholi tarbimine vähenemise trendi, siis on Liviko vaadanud Aasia poole, kus üha enam juuakse alkohoolseid jooke. Viis aastat on jahitud Jaapani turgu ning sinna on investeeritud ligikaudu miljon eurot. Alles nüüd on ettevõte jõudmas esimese tõsiseltvõetava suurema ekspordilepinguni Jaapani suurima alkoholi hulgimüüjaga, kes hakkab Livikolt tarnima Viru Valge Coolerit.
Kalvi võrdles ka ekspordi arendustöötaja rolli erinevatel turgudel. Aasiasse õnnestus Livikol palgata Jaapanis diplomaadikarjääri lõpetanud inimene. Tema ülesanne on Kalvi ütlusel olla kütt. Ta ei pea tundma alkoholiäri peensusi, kuid ta tunneb sealseid olusid ning tal on konatktid, mille abil leida ka uusi kliente Aasia turgudel. Leetu palgatud ekspordi arendustöötaja ülesanne on aga hoopis teistlaadi – tema peab hoidma juba olemasolevaid kontakte.