Autor: Väinu Rozental • 27. juuli 2010
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Veskimägi: Thulema kaubamärk iseenesest ei müü

Paljas kaubamärk, millel ei ole tooteid taga, pole midagi väärt, sest märk iseensesest ei müü, kommenteeris ASi Standard juhatuse esimees Enn Veskimägi uudist, et AS Kitman ostis ära Thulema kaubamärgi.

Veskimägi kinnitusel polnud Standardil mingit huvi pankrotistunud Thulema vastu.

„Eks seal tehti viimaste aastate jooksul kõik selleks, et seda huvi mitte tekitada,“ põhjendas Veskimägi. „Sisuliselt laastati firma ära ja paremad jõud on lahkunud. Ja kindlasti pole Thulema kaubamärgil täna enam sellist väärtust, mis tal oli veel mõned aastad tagasi.“

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077