"Saku Õlletehase finantstulemused on konsolideeritud Carlsberg grupi üldtulemustesse ning kokkuvõtvalt võib öelda, et nii nagu Carlsberg grupp, liigub ka Saku Õlletehas oma eesmärkide täitmisel plaanipäraselt," sõnas Tennilä.
Müügi kasvatamise kohta märkis ta: "See on positiivne märk, et inimeste kindlustunne hakkab taas kasvama ning sisseoste tehakse juba julgemalt. Heade müükide taga näeme peamiselt oma põhibrände Saku Originaali ja Saku Rocki, mis on häid müüginumbreid näidanud suuresti tänu aasta alguses turule tulnud pindisele purgiformaadile ja edukatele turunduskampaaniatele."
Tennilä ütles, et eriti valmistab head meelt Rock, mis on tänaseks tõusnud Eesti suurimaks õllebrändiks omades 12,9 protsendipunkti kogu Eesti õlleturust.
"Kindlasti on heale müügile kaasa aidanud ka selle aasta suurim rahvusvahelise õllebrändi Tuborgi turule toomine. Tuborg on saanud eestlaste hulgas väga sooja vastuvõtu ja müüginumbrid on jõudsalt kasvanud," lisas ta.