Käive langeb 1-2% või jääb samaks, mis eelmine aasta, rääkis Horm. "See tähendab aga ka seda, et keskmine tootehind endiselt langeb," täpsustas Horm, kelle sõnul hinnapoliitikat siiski muutma ei hakata. "Meie ei plaani midagi muuta, meie kliendid jaeketid tahavad sõltumata meie majanduslikust edust alati protsendi omale juurde võtta," sõnas ta.
2009. aasta majandustulemustele tagasi vaadates möönis Horm, et müügimahud on võrreldes 2007. aastaga natuke langenud, kuid enam on kaotatud käibes. "Eelmisel aastal oli keskmise tootehinna langus väga järsk, seda eelkõige tarbimise muutuse tõttu," kinnitas ettevõtte juht.
Ta tõi välja, et kallimate tootegruppide nagu singid ja sült müük on väiksem, kasv on olnud sellistes rühmades nagu keeduvorstid, sardellid ja viinerid.
Laienemisplaanide kohta poetas Horm, et valmistutakse konservis pastatoodete - ravioolide turule tulemisega.
Ekspordi osakaalu kasvamist konservtoodete turul aga juht ette ei näe. "Plaaniks oma ekspordimahtu säilitada – tahaks küll kasvatada, aga alust seda lubada veel ei ole," lausus Horm.