Nüüd kavatsevad belglased Anheuserisse suruda endale sobiva juhatuse, et ookeanitagusele tootjale siiski küüned taha saada, kirjutas di.se.
Inbev pakkus Anheuser-Buschi eest 46,3 miljardit dollarit (u 460 miljardit krooni). Anheuseri juhatus aga peab pakkumist liiga kitsiks, olles aga endiselt uuteks pakkumisteks valmis.
„Pakutud hind ei peegelda Anheuser-Buschi globaalselt tugevate kaubamärkide, Bud Lighti ja Budweiseri väärtust,“ ütles Anheuser-Buschi juht Patrick Stokes Wall Street Journalile. Bud Light ja Budweiser on kaks maailma enim müüdud õllemarki.
Belglased on sellisest vastusest marus, olles juba pöördunud kohtusse, et saada luba esitada pakkumine otse aktsionäridele. Inbev tahab kokku panna ülevõtmismeelse juhatuse ja selle siis Anheuseri aktsionäride koosolekul ettevõttesse suruda.
Inbev tahab Anheuseri ostuga ennekõike saada kontrolli poole USA turu üle, mis praegu konkurendi käes on. Lisaks on belglased huvitatud ameerika kasvavast tegevusest Hiinas.
Inbev on maailma suurim õlletootja, kelle kaubamärkide hulka kuuluvad muu hulgas Stella Artois ja Becks.