Autorid: Annika Matson, Annika Matson Kald • 13. märts 2008
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Liviko juht: pronksiöö mõju oli ebameeldivalt terav

Liviko tegevjuht Janek Kalvi vastas aripaev.ee lugeja küsimusele pronksiöö mõju kohta, et see oli ebameeldivalt terav, kuid lühiajaline.

Lugeja küsis, et milline mõju oli pronksiööl Livikole. Kalvi vastas: "Venemaa on suur turg igale tootjale maailmas ja järjest kasvav ka Liviko jaoks. Eesti viinaga ei ole seal midagi teha, kuid Vana Tallinn on au sees. Liviko müüs möödunud aastal ligi 4 miljonit pudeli likööri Vana Tallinn ja suur osa sellest on läinud meie idanaabrite arvele. Vana Tallinn on selles kandis selgelt kõige tuntum Eesti toode. Usun, et seda kinnitavad kõik, kel idas käimist. Pronksöö mõju oli ebameeldivalt terav, kuid õnneks meie äris suhteliselt lühiajaline. 3-4 kuuga suutsime oma müügi enamus regioonides ning kaubanduskettides taastada ja täna läheb päris hoogsalt," kommenteeris ta.

Loe täispikka online-intervjuud Janek Kalviga!

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077