Autor: Mariliis Pinn • 15. veebruar 2007
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Läti mahlatootja Gutta laieneb Eestis ja Leedus

Läti mahlategija Gutta ütles, et nende müük kasvas eelmisel aastal Eestis 56%, vahendas BBN.

Ettevõte müüs 2006. aastal 11,5 miljoni lati (257 mln krooni) eest mahla, mida oli 15% rohkem kui 2005. aastal. Kokku müüdi 61 miljonit liitrit mahla, millest 56% müüdi lätlastele.

Mahlatootja tegevjuhi Elmer Maasi sõnul on Eesti nende suurim eksportturg, eelmisel aastal müüdi Eestis 21% Gutta toodangust.

Gutta edukaim toode oli kaheliitrine Gutta Max, edukaimad uude tooted oli Lotte mahlajook ja naturaalne mahl nimega Morss.

Ettevõte loodab, et tänu Eesti ja Läti turukasvule kasvab nende müük 30%.

A.le Coqi andmetel oli Cutta turuosa Eestis 2006. aastal kasvanud 19,8%le 2005.aasta 14,1%lt.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077