28. juuni 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

10 viga, mida ettevõtted pilve kolides teevad

Foto: Columbus Eesti
Me sõltume oma igapäevaste eesmärkide saavutamisel aina rohkem tehnoloogiast, seda nii äris kui isiklikus elus. Suhtlusest ja rakendustest andmete salvestamise ja arenenud analüütikani, me vajame lahendusi, mis on tõhusad ja usaldusväärsed, kirjutab Columbus Eesti oma blogis.

Pilv on lahendus... ja see on lahendus, mis kogub populaarsust nende ettevõtete hulgas, kes tahavad kasutada ära skaleeritavaid ressursse ning tõhusaid IT-operatsioone - ning need on vaid mõned eelised, selgub Columbuse blogist

Tehnoloogia pideva arengu ja selle kiire rakendamise soovi tõttu, näiteks nagu pilvelahenduste puhul, on alati potentsiaalseid probleeme, mida tasub meeles pidada.

Siin on 10 tavapärast viga, mida peaksite vältima, et teie pilve minek läheks võimalikult sujuvalt:

1. Juurdepääsu reguleerimisele mitte mõtlemine

Ettevõtted, kes on pilves uued, ei saa tihti aru, kui kaitsetud nende andmed olla võivad, kui õigeid ettevaatusabinõusid ei kasutata. Kui teil on suur ettevõte paljude erinevatel tasemetel töötajatega on juurdepääsu reguleerimine oluline asi, mis võib kindlustada põhilise pilve haldamise turvalisuse.

Et kaitsta oma pilves asuvaid ressursse eksliku või pahatahtlikult planeeritud ohu eest, rakendage igas juurdepääsupunktis vähemalt kahte volituste komplekti või kaheastmelist autentimist.

2. Andmete julgeoleku tähelepanuta jätmine

Pilve kolimisel on andmete turvalisus loomulik mure ning selle tähelepanuta jätmine võib olla väga kahjustav. Valides oma pilvemajutuse pakkujat küsige, kas nad saavad kinnitada oma võrgu ja infrastruktuuri turvalisust - teades seda infot kindlustate, et teie andmeid ei kompromiteerita turvameetmete tõttu.

3. Võrgu ühendatavuse tähelepanuta jätmine

Oma pilveandmete ohutuse kindlustamiseks on usaldusväärse internetiühenduse omamine oluline... eriti, kui kõik teie andmed on pilves. Võtke arvesse pilve mõju oma võrgule ning kindlustage, et võtate kasutusele meetmed oma võrgu tõhusamaks töötamiseks pilves, vastasel juhul võib teil esineda probleeme oma andmetele ligi pääsemisega. Pidage meeles - ärge ohverdage jõudlust odava hinna tõttu.

4. Avariitaastekava puudumine

Ettevõtetel peab olema kindel arusaamine sellest, kus nende andmed pilves on ning nad peaksid olema teadlikud erinevatest andmete taastamise võimalustest, mida saab vajadusel andmete taastamiseks kasutada. Hästi kavandatud tagavaraprotseduuride loomine, hooldamine ja regulaarne praktiseerimine ning korralik avariitaasteharjutus võivad aidata kindlustada, et teie andmed on kaitstud ja turvalised.

5. Vähene info andmete salvestamise asukoha kohta

Pilvelahendus võib muuta kulud väiksemaks ja vabastada füüsilist ruumi teie ettevõttes, sest te ei pea enam kohapeal üleval pidama servereid ja muud riistvara. Aga teie andmeid tuleb siiski kuskil hoida.

Paljud inimesed ei tea, et andmete füüsiline asukoht on vastavuse jaoks väga oluline. Kui kasutate oma avariitaasteplaanis pilvemajutust või üritate saada läbi rangetest turvaaudititest, on andmete asukoht ja andmete kättesaadavaks tegemise mehhanismid väga olulised.

6. Kohapealse ekspertiisi puudumine

Ettevõte vajab tehnilisi eksperte kindlustamaks, et nende pilveplatvorm omab piisavat andmetöötlusjõudu. Te vajate inimest/meeskonda, kes oskab teie ettevõtte pilvestrateegiat teie jaoks rakendada ja kindlustada, et see on optimaalselt hallatud ja kontrollitud. Nii saate maksimeerida pilve potentsiaali teie ettevõtte kasuks.

7. Kasutajatoe mitte kasutamine

Nagu igasuguse tarkvara ja programmide puhul, tekib aeg-ajalt tõrkeid, mis võivad viia paljud ettevõtete omanikud ja töötajaid meeleheitesse, kui nad ei suuda piisavalt kiiresti oma probleemidele lahendust leida. Pilvelahenduste kasutajatugi eksisteerib selleks, et anda probleemidele kiireid lahendusi, et äri võiks tavapäraselt edasi minna. Sellised teenused saavad seega anda hingerahu ja abistava veaotsingu alati, kui pilveteenusega mõni probleem tekib.

8. Eeldamine, et kõik peab ümber kolima

Vaid see, et pilvelahenduste pakkujad annavad võimaluse minna üle uuele platvormile, ei tähenda, et kõik peab sinna kohe minema. Olenevalt valitud teenusest on aeglasem üleminek tavaliselt nutikam valik, eriti kui seda tehes hakkavad tekkima tõrked, mis vajavad modifikatsioone.

9. Planeerimise etapi tähelepanuta jätmine

Inimesed teevad vea ja kolivad pilve, kuid nad eiravad oma olemasolevat keskkonda. Ebastabiilsete või vananenud andmete kolimine oma andmekeskusest pilve loob pilves vananenud ja ebastabiilsed andmed. Lihtne on kaotada järg, kus hetkel olete, ja ainult keskenduda sellele, kuhu lähete.

10. Automatiseerimisele mitte mõtlemine

Kõige suurem viga on kõige mitte automatiseerimine. Automatiseerige põhimõtteliselt kõik, nagu näiteks VM-i või konteineri ettevalmistamine ja seejärel rakenduse nõutavate konfiguratsioonifailide värskendamine. Kui süsteemiadministraator leiab end tegemast sama ülesannet uuesti ja uuesti, tuleks see automatiseerida.

 

Kas mõtlete pilve kolimisest? Suurepärane! Me oleme valmis teid igati aitama. Huvi korral kirjutage meile [email protected]

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077