Autor: Tööstusuudised.ee • 3. aprill 2018
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Investeeringuid tehnoloogiasse ei saa vältida

Kasv eeldab, et ettevõte on valmis investeerima tehnoloogiasse.
Foto: Enics Eesti
Tootjad tajuvad tehnoloogiasse investeerimist tihti kuluna, mida saab vältida, kuid paljud ei mõista, et selle investeeringu vältimine takistab kasvu, rääkis Datawrighti juht Andy Gough väljaandele The Manufacturer.

„Kasv saab tulla ainult siis, kui pühendate aega oma äri arendamisele ja parendamisele. Juhina võib teie tööpäev täituda erinevate igapäevaste ülesannetega, kuid on väga oluline eraldada aega ka selleks, et saaksite oma ettevõttega üldisemalt tegeleda,“ soovitas Datawrighti juht Andy Gough, vahendas The Manufacturer.

Gough lisas, et ka teisi võtmetöötajaid tuleks kutsuda kohustuslikele kasvukoosolekutele ja veeta koos aega oma tööstusharu nautides. „Messide, näituste ja sündmuste külastamine aitab „näppu pulsil hoida“ ja mõjub strateegiale inspireerivalt,“ märkis ta.

Väga oluline on Gough sõnul ka networking. „Networking annab teile võimaluse luua sidemeid teiste teie valdkonna tegijatega, potentsiaalsete klientidega, uute klientidega ja saada uusi teadmisi. Suhelge digikanalite abil või käige üritustel kohal, aga ärge alahinnake networking´u võimu,“ soovitas ta.

Kes on teie konkurendid?

"Te teate oma ettevõtte tugevusi, aga kas ka teised teavad," küsis Gough. „Olgu nendeks tugevusteks lühikesed tarneajad, eriline tootedisain või silmapaistev teenindus – keskenduge nendele oma turundustegevustes,“ selgitas ta.

„Tihti sõltub ettevõtte kasv konkurendi nõrkuste ärakasutamisest, aga kui hästi te oma konkurente tunnete? Ma ei räägi siin teistest tootjatest, kes tegutsevad sarnases valdkonnas, vaid mõtlen just neid tootjaid, kellel on samad tugevused nagu teil – mõtlen teie päris konkurente,“ jätkas Gough ja lisas, et kindlasti tuleks hinnata seda, mida konkurendid teevad, määratledes ära nende tugevused ja nõrkused, et ammutada strateegilisi tarkusi, mida oma ettevõtte arendamisel arvesse võtta.

Gough sõnul tajuvad tootjad tehnoloogiasse investeerimist tihti sellise kuluna, mida saab vältida, kuid paljud ei mõista, et selle investeeringu vältimine takistab ettevõtte kasvu. „Investeerimine tehnoloogiasse on palju enamat kui seadmed tehase põrandal. Pigem tähendab see tööstus 4.0 ja asjade internetti, mis viib tööstussektorit edasi. Samamoodi võib ka ERP olla võti, mis aitab luua tugevamaid kliendisuhteid. Investeeringute edasilükkamine võib teid oma kasvueesmärkidest kaugemale viia.“

Loo allikas: The Manufacturer

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077