Autor: Tööstusuudised.ee • 18. oktoober 2017
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Hääleta! Metallitööstus Estanc kandideerib Aasta Logistikateole

Estanci suuregabariidiline vedu.
Foto: Estanc
Metallitööstus Estanc kandideerib suuregabariidiliste vedude sujuva logistika korraldamisega ka tänavu Aasta Logistikateole.

Aasta Logistikategu korraldab Äripäeva teemaveeb Logistikauudised.ee ja oma hääle saate anda SIIN.

 

Järgnevalt avaldame teo, millega Estanc kandideerib: 

Estanc: suuregabariidiliste vedude sujuva logistika korraldamine

Eksporditulu suurendamise eesmärgil oleme viimastel aastatel koos tehase laiendamisega tootmisesse võtnud teadlikult tähelepanuväärselt suuremat ja raskemat tööstusesse vajaliku protsessitehnika (mahutid, soojusvahetid, seadmed) valmistamist.

Suuregabariidiliste vedude sujuva logistika korraldamise suutlikkusega kliendini toimetamisel oleme saavutanud paigaldustähtaegade lühenemise, suurendanud tarnekindlust ning efektiivsust olemasolevatele ja tulevastele klientidele, pälvides nende rahulolu, kuid läbi selle suurendanud Estanc AS käivet ja kasumit. Suurte kompaktsete vedudega on võimalik kokkuvõttes märkimisväärselt kulusid kokku hoida ning optimeerida tegevusi võrreldes samade asjade valmistamisega ehitatavas või rekonstrueeritavas tehases või hoopis sadama telgis.

Mõned referentsid vedudest Euroopasse, mille laiused-kõrgused on olnud üle 5 - 6 meetri:

Ventilatsioonikorsten sarkofaagile 100 m pikkune (4 osa) 70 tonni kaaluv Chernobylisse (UKR)

Toiteveemahutid 2 tk, 30 m pikad, 127 tonni/tk (Soome)

Depropaanisaator pikkusega 50m, 70 tonni kaaluga (Soome, Tallinkil seni pikim veetud mahuti)

Aurusti 26 m pikkusega, 75 tonni (Rootsi), samasugune on töös Norrasse transportimiseks jne

Kui ühe tavalise ülegabariidilise veo hind on keskmiselt suurusjärgus 5000 - 10000€ vedu, siis selliste ülisuurte veoste hind on keskemiselt 50000€, kusjuures aastas kulutame transporditeenustele tänavu otseselt ca 560000€, millele kaudselt võiks lisada need reaalsed veod, mille klient ”veel” ise korraldab. Sama jõudsalt kui on kasvanud firmas käive (ca 10-20% aastas), on kasvanud ka kulud transpordile (viimasel aastal 27%), kuid ikkagi suurendanud EBITDA-d võrreldes näiteks 2015 aastaga kahekordselt.

Lisaks Estancile kandideerib veel 6 logistikategu! Anna oma hääl SIIN.

 

NB! Estanci juht ja omanik, isa ja poeg, Mihkel ja Raigo Tammo astuvad koos lavale tänavusel tööstussektori konverentsil Tööstuse Äriplaan 2018. Uuri lisa SIIN.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077