(Sisuturundus) Kuidas peatada ehitiste vajumine ja säästa raha?

38 aastat tagasi Soomest alguse saanud ettevõte tegeleb ehitiste ja taristute vajumise probleemide lahendamisega enam kui 50 riigis, kasutades äravajunud ehitise tõstmiseks ja pinnase stabiliseerimiseks geopolümeervaike. Aastakümnete jooksul on peatatud sadade tuhandete hoonete vajumine ning esimesed objektid seisavad tänini ehk ligi 40 aastat.

URETEK on välja töötanud paarkümmend geopolümeeride segu, et pakkuda püsivat lahendust nii eramajadele ja korterelamutele kui ka tööstustele ning infrastruktuuridele.Laboritingimustes on tõestatud, et geopolümeeride eluiga on vähemalt 100 aastat. URETEKi materjalid omavad kõiki vajalikke keskkonna- ja ohutussertifikaate ning oma tööle antakse kaheaastane ja materjalidele 10aastane garantii. Eestis on URETEK Baltic tegutsenud kaks aastat, mille jooksul on juba stabiliseeritud ja tagasi tõstetud paarsada objekti alates eramajadest lõpetades kaubanduskeskuste ning sõiduteedega.

Geopolümeeride eelised traditsiooniliste meetodite eest

Millest tuleneb pinnase vajumine? 

Pinnase vajumine võib olla tingitud nõrkadest pinnastest, kehvast tihendusest, maa-aluse veetoru lõhkemisest, mis uhub pinnase hoone alt ära, või tegemata jäänud drenaažist, mis laseb veel voolata vundamendi alla ja viib minema peenosise. Vahel on pinnase vajumine tingitud ehitajate kiirustamisest ja pinnasetestide tegemata jätmisest või koguni pahatahtlikkusest. Reiner-Latõšev toob ühe viimaste aastate drastilisema näite, kus Leedu ühes uuselamurajoonis oli eramute vajumine tingitud sellest, et arendaja oli pinnase täiteks kasutanud isegi euroaluseid ja kände, mis aja möödudes muidugi hakkasid mädanema. 

Väga palju probleeme esinebki tegelikult just nn buumiaegsete ehk aastatel 2007–2008 kiirustades ehitatud hoonetega, kuid samuti hakkavad päringute poolest esile kerkima 2015–2016 valminud hooned, millel hakkavad garantiid lõppema ning arendajad soovivad oma kliente häirimata taastada kestvatlahendust pakkudes algse olukorra. 

Lõpetuseks annab Roman Reiner-Latõšev soovituse: „Tegelikult ei peaks klient viimase piirini ootama ja probleemi lahendamist edasi lükkama, sest konsultatsiooni ja pakkumise tegemise eest URETEK Baltic raha ei küsi, samas probleemi edasilükkamine võib tulevikus minna tunduvalt kallimaks.“

www.uretek.ee

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara