(Sisuturundus) P nagu pakendamine – viies punkt turunduskompleksis

Koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend.
Koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend.

Uudsete pakendite kaudu on võimalik luua oma tootele lisandväärtust ning optimeerida kulusid, seetõttu väärib pakendamine turundustegevuste planeerimisel viiendat lähenemisnurka.

“DS Smith Packaging Estonia AS pakub Eestis ainsa pakenditootjana pakendite konstruktsiooni ehk pakendilahenduste väljatöötamist. Pakume lisandväärtuse lahendusi uudsete pakendite kaudu, õige pakend aitab kulusid kokku hoida ning müüginumbreid kasvatada. Näiteks kauba väljapanekul aitab kompaktne kauba­pakend tööaega säästa,” rääkis ette­võtte müügidirektor Alar Savastver.

Seega, kui seni on klassikalise turunduskompleksi (marketingi miks) 4P-s käsitletud turundustegevuste planeerimisel nelja vaatenurka: hind (price), müügitoetus (promotion), toode (product), koht (place), siis Savastveri sõnul pakub DS Smith viiendaks punktiks pakendamise (packaging).

Küsime kliendilt – miks?

Saaremaa Delifoodi sooviks oli pakendada nende kõige populaarsem kohuke multipakendisse nii, et sellesse mahuks kaheksa Toffee kohukest. Vaadates varasemalt müügil olnud kartongist pakendeid, võis jääda mulje, et tegemist on üsna lihtsa projektiga. “Kuid siinkohal tuli mängu DS Smithi soov olla pakendistrateeg ja aidata kliendil müüki kasvatada,” lausus müügidirektor. Pakend töötati välja nii, et see oleks funktsionaalne, kergesti avatav ja vajadusel koos pakendiga külmikus hoiustatav. Kõigele sellele mõeldes lisati pakendile sang, mille tulemusel nägi viimane välja kui väikene kohver. Viiest erinevast konstruktsioonist langes kliendi valik oodatult sangaga pakendile. 

Edu võti

“Olgu veel lisatud, et koos multipakendiga arendati välja ka sobilik transpordipakend, mille Saaremaa Delifood hiljem koos pakendiga tellis. Mis võis tagada meile edu? Üheks põhjuseks võib pidada lahendust ennast – uudne ja huvitav. Hiljem selguski, et määravaks sai antud otsusel lahendus ise. Seega meie pühendumus ja innovaatilisus tagas meile edu,” rääkis Savastver.

Lisaks riiulivalmislahendustele pakub DS Smithi müügimeeskond klientidele müügiedenduse- ja väljapanekute lahendusi. Seda illustreerib suurepäraselt DS Smithi loodud hiiglaslik lainepapist veok, mis aitas Taani õlletootja Royal Unibrew suvist läbimüüki tõsta. DS Smithi meeskonnal oli põnev ja keerukas töö, disainida müügi­stend Royal Unibrew’ veokite eeskujul, nii et kaupluste külastajad tunneksid selle ära ega peaks mõneks suvaliseks pakendiks. Valmistati juhikabiin, mis pandi euroalusele ja seejärel valmistati haagis, mis asetati mitmele alusele ja viimaks ka veoki tagaosa. Selle uudse pakendi ehk lainepapist veoki kasutamise tulemusel kasvas Taani õlletootja Royal Beeri müügimaht ja brändituntus tänu äratuntavale 3D-kontuurile.

Loe lisa teiste DS Smithi pakendilahenduste ja näidete kohta siit.
Võta meiega ühendust: estonia@dssmith.com

Sisuturundus (ST) on oma kauba, teenuse või firma tutvustamine huvitavate lugude jutustamise kaudu. Vormilt sarnaneb ST kvaliteetsele meediale, mistõttu on väga oluline, et ST oleks lugeja või vaataja jaoks ühemõtteliselt eristatud. ST on uudne ja moodne turundusviis, mille puhul jagatakse klientidega ka infot, mis varem jäi vaid siseringi teada. ST teenib alati tellija turunduslikke eesmärke.

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara