6. september 2016
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Kalev ootab kasvu ja piilub lähiturge

Kalev panustab järjepidevalt tehnoloogiasse.
Foto: Eiko Kink
Mullused tulemused kergitasid Eesti suurima ja vanima magusatootja Ärpäeva toidutootjate TOPi kahe parema hulka.

ASi Kalev juhatuse esimehe Kaido Kaare hinnangul on ettevõttel viimastel aastatel hästi läinud ning majandustulemused on näidanud pidevat ja stabiilset kasvu. “2015. aasta oli meile läbi aegade kõige edukam ja jätkuvat kasvu ootame ka eelseisvatelt aastatelt. Möödunud aasta tulemuse ületamine on väljakutse kogu meie meeskonnale, kuid samas sugugi mitte võimatu ülesanne.”

Harjumaal Jüri lähistel Põrguväljal asuvas kaasaegses tootmishoones tegutsev Kalev on aastaid panustanud kvaliteeti, tootearendusse ja innovatsiooni. Viimase nelja aastaga on investeeritud kaasaegsesse tipptehnoloogiasse ja seadmetesse kokku üle 10 miljoni euro. Möödunud aasta suurim investeering oli ligi miljon eurot uut tüüpi pakkemasinate soetamisse, et tõsta kompvekkide pakendamise efektiivsust ning avardada toodete pakendamisvõimalusi.

Kalev AS

Toodab ja müüb šokolaadi- ja suhkrukondiitritooteidAsutatud 1806

Omanik Orkla kontsern

Tegevjuht Kaido Kaare

Käive mullu 43,7 mln eurot, kasvas aastaga 3,5%. Ca 90% käibest tuleb koduturult.

Ärikasum mullu 4,48 mln eurot, kasv aastaga 11,7%

Töötajaid veidi üle 400

Igal aastal jõuab turule arvestatav hulk uusi Kalevi tooteid, teiste seas ka kolm spetsiaalset hooajatoodete kollektsiooni: sõbrapäevaks, kevadeks ja jõulupühadeks. “Ühest küljest hoiame oma ajaloolise pärandina saadud nostalgiatoodete portfelli, teisalt pakume tarbijatele kogu aeg midagi uut ja varasemast erinevat,” ütles Kaare.

Unustada ei tohi tema sõnul ka Kalevi kaubamärki, mis on aasta algul TNS Emori uuringu põhjal koostatud koostatud brändide edetabelis endiselt üks eestlaste lemmikumaid. “Kalevi bränd on Eesti tarbijale tuntud ja usaldusväärne, see on ka põhjus, miks oleme tugevad just koduturul. Samas on meie pilk endiselt pööratud ka Eesti lähiturgudele, et leida uusi võimalusi sinna toota. Kõik vajalik – tootmisvõimsus, kaasaegne tehnoloogia, oskusteave jm – on meil olemas,” ütles Kaare.

Autor: Gerli Ramler, kaasautor

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077