Addinol Lube Oil OÜ tegevjuhi Tiina Suija sõnul on selle põhjuseks ühelt poolt majandusliku olukorra mõningane stabiliseerumine nimetatud riikides ning teiselt poolt ettevõtte tooteareng ja müügistrateegia.
„Oleme oma tootevaliku jaganud tavatoodeteks ja fookustoodeteks. Fookustoodeteks nimetame tooteid, millega suudame kvaliteedilt konkurentidest eristuda ja pakkuda lisaväärtust. Selliste toodete väljaarendamine on olnud meie Saksamaa emafirma strateegiaks üle 15 aasta,“ sõnas Suija.
Ettevõtte sõnul areneb fookustoodete müük Ida-Euroopas kiiremini kui tavatoodete müük, samas näitavad kasvutrendi ka tavatooted.
„Seda oli näha ka viimaste aastate müükide languse põhjal Venemaal ja Ukrainas. Kui tagasilöögid tabasid peamiselt tavatoodete gruppi, siis fookustoodete müügid jäid ka kõige raskemates oludes kas stabiilseks või olid isegi kasvus,“ kinnitas Suija. „2016. aasta I kvartali seisuga on aga nii tava- kui fookustooted jälle tõusuteel.“ (Vt. graafik)
Addinol Lube Oil OÜ on 80-aastase Saksa emafirma Addinol Lube Oil GmbH tütarettevõte Eestis, mis tegeleb määrdeainete müügiga kogu Ida-Euroopas ja põhineb 100% Saksa kapitalil. Addinol Lube Oil GmbH arendab ja toodab uue põlvkonna määrdeaineid ning tarnib oma tooteid rohkem kui 90 riiki üle kogu maailma.