Sportauto Koenigseggi jaoks töötab 6 Eesti inseneri

Koenigseggi insener Indrek Hioväin
Koenigseggi insener Indrek Hioväin

Eilses "Pealtnägijas" oli lugu kuuest noorest Eesti insenerist, kes ehitavad superautot Koenigsegg.

Koenigseggis töötab hetkel kuus noort eestlast, kellest neli alustasid teekonda autoarenduse rahvusvahelisse tippliigasse Tallinna Tehnikakõrgkooli taga asuvast garaažist, kus asub Eesti tudengivormeli staap, vahendas "Pealtnägija"

1970. aastatel startis USAs projekt, kus tudengid projekteerivad ja ehitavad võidusõiduautosid ning käivad ise ka võistlemas. Eestis on see projekt jagatud Tallinna Tehnikaülikooli ja Tallinna Tehnikakõrgkooli vahel.

Tegelikult Koenigseggi kontakti saamisel mängis olulist rolli just Eesti tudengimeeskonna endine kapten Kristjan Maruste, kes kohtas ühel Viini konverentsil Christian von Koenigseggi. „Ütlesin, et mul on maailma parimad noored insenerid, ma arvan, et teil on neid vaja,“ ütles Maruste saates.

Möödunud suvest alates ongi Koenigseggi inseneride hulgas 25-aastane Indrek Saaremaalt, kes tudengivormeli juures vastutas komposiidist detailide eest; 30-aastane Jüri Kiviõlist, kes oli läbi aegade kiireim tudengivormeli piloot ja vastutas veermiku eest; 24-aastane Tõnis Tapalt, kelle talent on aerodünaamika; ning viimane inseneridega liitunu 32-aastane endine tudengivormeli kapten Ruben, kelle teema on vedrustus. Lisaks on Koenigseggis juba neli aastat töötanud Tartust pärit sadulsepp Imre, kellega alles hiljuti liitus Olari.

Vaata ka „Pealtnägija“ saadet.

Osale arutelus

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara