Müügitõusu taga oli väga tugev areng ekspordi ja travel-trade segmendis, mis kasvas võrreldes eelmise aastaga ligi 30% ehk 6,5 miljoni liitrini, teatas ettevõte.
„Mul on väga hea meel ennekõike tugeva ekspordi üle, kuna selles valdkonnas meil sisuliselt arengupiire pole,“ kommenteeris A. Le Coqi juht Tarmo Noop esimese kvartali tulemusi.
"Kuigi Euroopa moodustab praegusest ekspordiportfellist ligi 80%, on kõige suuremas tõusus just uued turud. Aafrikasse on müük kasvanud 15 korda ja esimesed konteinerid on läinud teele ka Hiinasse ning Mehhikosse," lisas Noop.
Praegu ekspordib A. Le Coq 25 erinevasse riiki peamiselt õlut, siidrit ja long-drink’e ning kogu ekspordi müügimaht moodustab 25% kogu tehase müügist.
Eestis langes A. Le Coqi toodete müük esimeses kvartalis 5%, selle põhjusena tõi Noop välja vähese nõudluse siseturul.