Kuidas Saku Õlletehas hinnaläbirääkimisi peab?

Õllemüüjatel kulub kuus sadu klaase, mida õlletootja pakub müüjale läbirääkimiste käigus lisanväärtusena tasuta.
Õllemüüjatel kulub kuus sadu klaase, mida õlletootja pakub müüjale...

Edasimüüjat valides ja hinnaläbirääkimisi pidades ei ole tootja ainus kauplemisargument raha. Saku Õlletehas pakub näiteks tasuta juurde jookide serveerimise tarvikuid, alates klaasidest ja lõpetades väliterrassiga.

Äriklientidega suhtlemisel jõutakse vahel olukorrani, kus otsustavaks saavad hinnaläbirääkimised. Mida teha, kui klient küsib soodustusi? Või olukorras, kus hind ongi kliendi sõnul ainus, mis teda huvitab, kirjutab 24. märtsi Äripäev tööstuse rubriigis.

Saku Õlletehase Horeca turundusjuhi Andro Kirsipuu sõnul on nemad valmis koostööst loobuma, kui partner on paindumatu. "Koostöö peab olema kahepoolne, mitte nii, et klient saab ainult oma soovi," märkis Kirsipuu. "Peame samuti oma numbreid jälgima ja kui näeme, et klient ei anna milleski järgi, siis loobume, sest me kõik ajame äri ja peame rahale mõtlema," rääkis Kirsipuu konverentsil "Müügi edulood".

Kirsipuu tõi hinnaläbirääkimistest rääkides näiteks ühe suvist üritust korraldava paindumatu kliendi. "Üritus oli suur, 30 000 inimest, esinejateks A-kategooria artistid - Armin van Buureni ja Robbie Williamsi klassi kuuluvad," kirjeldas ta. Kliendi soov oli saada tootjalt üritusel müümise loa eest suurusjärgus 50 000 eurot. Kirsipuu sõnul oli probleem lihtne. "Klient ei olnud nõus hinda alla laskma.“

Pikemalt loe Äripäevast

Osale arutelus

  • Urve Vilk

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Teabevara