„Väikeõlletehased Eestis on kindlasti muutnud õlleturgu, selle maitseid ja, kui nii võib öelda, ka värvi. Kindlasti võib väita, et nad on rikastanud õlleturgu ning aidanud muuta tarbijaid rohkem vastuvõtlikuks ka uutele õlletüüpidele ja maitsetele,“ ütleb Tarmo Noop.
Noop lisas, et 2014. aastal oli väikeõlletehaste summaarne turuosa 0,5% kogu õlleturust ja 2015. aastal 0,75%. „Numbrid on iseenesest väikesed, aga tõus oli 50%. See, kui suure turuosa nad võivad tulevikus Eestis moodustada, sõltub nii neist endist kui ka suurtest tehastest,“ jätkas Noop.
„Mina näen asja nii, et tegelikult väikeõlletehaste buum annab ka suurtele täiesti uusi võmalusi ja kindlasti plaanime tulevikus oluliselt rohkem rõhku panna eriõllede segmendile,“ sõnas A Le Coqi juht.
„Seega kindel on see, et eriõllede turg tulevikus saab olema vähemalt 10%, kui suur osa sellest aga kuulub väikeõlletehastele, ei oska ennustada,“ märkis Noop.
Väiketootjate turuprognoosidest saab lähemalt lugeda SIIT.