Väiketootja katsetused annavad tootele näo

Toote laatadel tutvustamine on ettevõtja jaoks ajamahukas ettevõtmine, aga klientidelt saadud tagasiside mõttes kasulik.
Toote laatadel tutvustamine on ettevõtja jaoks ajamahukas ettevõtmine, aga...

Oma tootega toiduaineturule sisenemine pole teab mis keeruline, arvavad väikefirmad, ent turule püsimajäämiseks tuleb pakkuda midagi, mis maitseb. Kuigi tootearenduses võib lähtuda isiklikust maitse-eelistusest või klientide arvamusest, annavad viimase lihvi tooraine hind ja kvaliteet.

Ökomaiuse tootmist Karli ja Linda maiustuste nime all alustas Katrin Seppa-Silmere 2009. aasta lõpul. Tooted said nime pere laste järgi, esimesed kaubad olid kolm erinevat müsliðokolaadi. "Nii tootearendus kui ka turundamine on läinud väga lihtsalt ja valutult," märkis Seppa-Silmere.

Toodete maitse kujunemises mängis suurt rolli turul saada olev tooraine. Algusest peale on olnud eesmärk teha just mahedaid maiustusi. "Kuna olulisim tooraine, ðokolaad ei ole eestimaine, siis vaatasin, et kõik muu – kaerahelbed, astelpajujahu, juur- ja puuviljad – oleks kohalikku päritolu,“ rääkis Seppa-Silmere.

Loe lähemalt portaalist aripaev.ee

Osale arutelus

  • Tea Taruste, Äripäeva kaasautor

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara