Leiburi plaan: tõsta leiva populaarsus tuhast

Kuigi koduturul näeb Leiburi juht Asso Lankots järgmisel aastal väikest kasvu, tuleb investeerida korralikult turundusse, et populaarsust kaotanud leiva ja saia müügist ka kasumit teenida.

Lankotsi sõnul on Leiburi üks suuremaid probleeme praegu traditsioonilise pakendatud leiva-saia turu pidev langus.

„Meie suurim väljakutse uuel aastal on see, kuidas meie pidevas languses olev valdkond jälle tarbijatele atraktiivseks teha. Need väljakutsed on rohkem müügi, turunduse ja tootearenduse valdkonnast. Äriliselt on muidugi samuti kasumlikkuse hoidmine järjest suurem väljakutse,“ ütles ta.

 

Loe edasdi Äripäevast.

Osale arutelus

  • Mari Mets

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara