AS Salvest tegevjuhi Lauri Betlemi sõnul oli Salvesti lastetoitude müügi hüppeline kasv oodatust suurem ning kasvutrendi võib märgata kogu Eesti lastetoitude turul. “Lastetoitude kategoorias otsivad lapsevanemad täna ökoloogilisemaid, puhtast toorainest ja mugavas pakendis lastetoodeid,” selgitas Betlem. Turu suundumust silmas pidades toodi tegevjuhi sõnul eelmisel aastal kauplustesse uus ökoloogiline pehmetes tuubilaadsetes pakendites lastetoitude sari, mis on praeguseks end väga hästi tõestanud ja turutrende kinnitanud.
Betlemi sõnul on koduturule mõeldud toodete aktiivne arendus ja investeeringud tootmisesse kasvatanud Salvesti lastetoitude kategooria müüki märkimisväärselt – ligi 70%. Müügitulemustele on kaasa aidanud ka Põnn ökoloogiliste toodete sari, mis on mõne kuuga tarbijate seas väga populaarseks muutnud. Põnn ökoloogiline mangopüree pälvis ka köögivilja kategoorias Parima Toiduaine konkursi hõbemärgi.
Põnni tootesarjaga toetab Salvest Pelgulinna Sünnitusmaja. Igalt Põnni toote ostult annetatakse toetuseks 1 sent, mille abil saab haigla soetada enda tööks vajalikke seadmeid. 2014. aastal ostetud Salvest Põnn lastetoitudega kogunes Pelgulinna sünnitusmaja toetuseks 7 715 eurot.