“2014 oli toiduainetööstuse jaoks raske aasta, kuid vaatamata ebastabiilsele Venemaa turule ning Soome kehvale majandusolukorrale jõudsime 1,648 miljardi euro suuruse käibeni, mis on samas suurusjärgus aasta varasemaga,” kommenteeris Fazer Grupi tegevjuht ja president Christoph Vitzthum.
Fazeri brändi iseloomustab vastutustundlik ettevõtlus, mille visiooni, strateegiat ja tegevuskava 2014. aastal uuendati. Fazer on pidevalt suurendanud vastutustundliku toormaterjali osakaalu, kasutades igal aastal 10-15% enam õiglaselt kasvatatud kakaod. Aastast 2017 läheb Fazer täielikult üle vastutustundlikult toodetud kakao kasutamisele, tänavu tõstab Fazer šokolaadides õiglaselt kasutatud kakao osakaalu oma toodetes vähemalt 70 protsendini.
Fazeri käive Eestis oli 18,5 miljonit eurot.
Fazer Grupp tegutseb aastast 1891. aastast. Fazer on esindatud kaheksas riigis ja ekspordib oma toodangut rohkem kui 40 riiki. Fazeri kontsernis töötab rohkem kui 15 300 inimest.