Eesti joogitootja A. Le Coq läheb kaasa õlleturul valitseva väikepruulijate ehk microbrewery trendiga ning keskendub senisest enam eriõllede tootmisele.
“Väikepruulijad on nii Eesti kui ka maailma õlleturule toonud trendi, mis järgib erilisemaid maitseid ja väiksemaid koguseid,” ütles A. Le Coq’i juht Tarmo Noop. Tema sõnul on taoline suundumus ka suurtootjale põnev väljakutse, sest lisab senisesse õllevalikusse uusi ja erilisi maitseid.
A. Le Coq’ilt jõuab kohe poelettidele erilise Saksa tehnoloogia järgi valmistatud nisuõlu Alexander Weizen, mida toodetakse väikestes partiides ja mis oma maitseomadustelt vastab Saksa weizen-tüüpi maailmaklassi nisuõlledele. Kuigi nisuõllede turg Eestis pole suur (0,3?0,5% koguturust, ACNielseni andmete põhjal), on eestlaste jaoks tegemist uue, kasvava ja põneva õllede segmendiga. Uus Alexander Weizeni nisuõlu villitakse pindisesse klaaspudelisse.
A. Le Coq investeeris eriõllede jaoks vajaminevate väikemahutite ja käärlaagri tankide soetamisse kokku 406 000 eurot.