„Arvestades aasta alguses toimuvat aktsiisitõusu ja kogu Euroopas nähtavat trendi õlleturu mõõduka languse suunas, prognoosin Eestiski mõneprotsendilist langust,“ ütles Kastein. Seega jääb Saku Õlletehasel langevale turule suurem osa tooteportfellist – 70% õlu ja 30% karastusjoogid.
Kuigi õllepruulimine jääb endiselt Saku Õlletehase põhitooteks otsib ettevõtte lahendusena kasvu ekspordimahus ja tooteportfelli laiendamist karastusjookide ning teiste lahjade alkohoolsete jookide osas peale õlle. „Viimase aasta suuremad kasvajad on toodete seas olnud vesi ja siider ja näeme lähiajal sama trendi jätkumist,“ kinnitas Kastein. „See tegevusmudel annab meile mõõduka stabiilse ja orgaanilise kasvu,“ lisas ta.
Saku Õlletehase peamised eksporditurud jäävad Euroopasse: Soome, Poola, teised Balti riigid ja Taani. 20 ekspordiriigi seas on ka Aasia ja Aafrika riike.
Eelmisel aastal suutis Saku Õlletehas liikuda tootmismahu ja käibega sarnases graafikus 2013. aastaga, mis oli tehase ajaloos rekordiline. Täpseid 2014. aasta majandustulemusi ettevõte veel avaldada ei saa, kuna emafirma Carlsberg on börsiettevõte.