Autor: Raigo Neudorf • 26. august 2014
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

AS Saare Paat soovib end jõukatele klientidele nähtavamaks teha

Luksuslike purjejahtide valmistaja AS Saare Paat tegeleb moodsa veebikeskkonna väljatöötamisega, mille abil loodab senisest hõlpsamalt oma põhiklientuurini ehk jõukate purjetajateni jõuda.

AS Saare Paat osales EASi Tootearenduse Meistriklassi esimeses lennus, kus oli eesmärgiks välja töötada moodne ja mänguline veebikeskkond, mis aitaks klientidel ettevõttega ühendust saada.

„Me tegeleme purjejahtide ehitamisega ning uute klientidega kontakti saamine toimub peamiselt rahvusvahelistel paadimessidel. Seal osalemine on aga kohutavalt kallis. Seetõttu soovime esmase kontakti loomise võimaluseks välja töötada veebikeskkonna, mis ahvatleks potentsiaalset klienti meiega ühendust võtma,“ selgitas ASi Saare Paat juht Peeter Sääsk.Ettevõtte juhi kinnitusel seisnes üks suuremaid meistriklassist saadud tarkusi selles, et  kohe pole vaja valmis saada keskkonna lõplikku lahendust, vaid mõistlik on luua erinevate versioonide prototüübid.„Tänaseks oleme jõudnud sinna, et tegime viis veebilahenduse versiooni oma diileritele kättesaadavaks. Lõpliku lahendusega plaanime välja tulla ühe oktoobris toimuva rahvusvahelise messi ajaks,“ lisas Sääsk.AS Saare Paat valmistab luksuslikumaid ja kallimaid purjejahte. Ettevõtte peamiseks klientuuriks on aastates 60+ perekonnad, kes on aktiivse tööelu lõpetanud, kes on aktiivsed purjetajad ning kes unistavad jahist, millega võiks seilata kas või ümber maailma.„Ma ise ootan, et see lahendus toimiks meie hea turustuskanalina. Praegu tegutsema peamiselt Soomes, Saksamaal, Suurbritannias ja natuke ka Hollandis, kuid samas loodame, et uus veebikeskkond laiendab meie tegevusgeograafiat,“ sõnas Sääsk.ASil Saare Paat on palgal 32 töötajat ning ettevõtte eesmärk on ehitada keskmiselt üks jaht kuus. Ettevõttes valmivad kuni 46-jalased luksuslikud purjejahid, mille hind jääb 300 000 – 400 000 euro kanti.

 

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077