Asso Lankots: Saibi turule toomine oli julge otsus

ASi Leibur juhatuse esimees Asso Lankots ütles Best Marketingi tänasel turundussündmusel Password 2014, et leivatootja otsus tuua turule toode nimega Saib oli üsna riskantne samm.

Lankotsi kinnitusel tingis uue toote turuletoomise olukord, kus tumeda leiva söömine oli languses ning tarbijad eelistasid saiatooteid. 

Leiburi juhi sõnul räägivad inimesed küll rukkileivast ja selle tervislikkusest, kuid samal ajal nauditakse pigem valgeid ja pehmeid saiatooteid.

Sellises olukorras otsustas Leibur pakkuda inimestele sajaprotsendilist rukkijahust toodet, mis maitseks nagu sai.

„See oli julge otsus ning tolleaegne sisekaemus – väljendada leiba hoopis teistsugusena,“ tõdes Lankots.

Tema sõnul tasus risk end siiski ära, kuna Saib kerkis Eesti müüdavaimaks rukkijahust tooteks, millega Leibur võitis ka erinevaid auhindu.

„Meil oli väga tugev turunduskommunikatsioon ning tugev koostöö agentuuriga. Üks asi oli kindlasti toote nimi ja kogu lugu selle asja taga,“ kommenteeris Lankots ettevõtte edulugu.

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara