Altia Eesti müügitulu oli 2013. aastal 32,5 miljonit eurot

Eesti suuruselt teise alkoholitootja Altia Eesti AS müügitulu kasvas 2013. aastal ligi kuus protsenti, ulatudes 32,5 miljoni euroni, millest ettevõte maksis Eestis aktsiisiks 17,6 miljonit eurot.

Aastaga müüs ettevõte 5,3 miljonit liitrit alkoholi ehk sama palju kui 2012. aastal, teatas ettevõte.
 
„Tänu suuremale efektiivsusele ja kallimate toodete osakaalu kasvule portfellis suurenes Altia Eesti ärikasum 1,34 miljonile eurole, kuid üldjoontes on mullused tulemused võrreldavad 2012. aasta omadega. Tänavu jätkab Altia Eesti arenguplaanide elluviimist, lähtuvalt Altia Corporationi otsusest koondada kõigi Eesti ja Läti kaubamärkide tootmine üle Tabasalusse ning jätkata tooteportfelli laiendamisega,“ ütles Altia Eesti ASi juhatuse liige Kristel Mets.
 
Altia Eesti omatoodetud jookide müük ulatus 18,7 miljoni euroni ning sisseostetud jookide hulgimüük  13,8 miljoni euroni. Ettevõtte turuosa suurenes 2013. aastal Eestis mõne protsendi võrra: kõige suurem kasv tuli konjaki ja viski segmendist, kuid viina läbimüük vähenes hinnasurve tõttu umbes viis protsenti. Nii kohalikud kui ka reisilt oste sooritavad tarbijad huvituvad senisest enam premium-kaubamärkidest.
 
Mets lisas, et alanud aasta tulemustele mõjuvad soodsalt Altia kontserni valdusse siirdunud Larseni konjaki ja Ibise brändi kaubamärgid, samuti Campari toodete esindusõigus Eestis.
 
Soome, Rootsi, Norra, Taani, Eesti ja Läti turul tegutseva Altia Corporationi kogukäive ulatus 475,8 miljoni euroni ning ärikasum 17,4 miljoni euroni; kontserni puhaskahjum oli 3,1 miljonit eurot. 

 

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

HILTI is looking for a SALES REPRESENTATIVE

Manpower OÜ

03. november 2017

Tööstusliidrid

Teabevara