AS Liviko kogemus: kuidas võõral turul maailma juhtivaid kaubamärke võita?

Eesti alkoholitööstuse lipulaev AS Liviko kasvatas 2012. aastal oma eksporti üle 17 protsendi, 2013. aastal sisenes neljale uuele välisturule ja ekspordib hetkel kolmandiku kogu oma toodangust.

Liviko enam kui 20 ekspordiriigi hulgast leiab Eesti jaoks mitmeid üsna eksootilisi turge: Gruusia, India, Tai, Bahrein, Jaapan, Austraalia, Türgi jt.

Kuidas on ettevõte oma eksportvõrgustikku arendanud ning millised on olnud riigiti ootamatumad väljakutsed tootearendusele? Kuidas võõral turul maailma juhtivate kaubamärkidega võisteldes võita? Kuidas arendada kultustooteid, mis on vanemad kui sa ise?

Neile ja veel paljudele teistele küsimustele saab vastuse 31. jaanuaril, mil toimub 2014. aasta esimene Äripäeva Tööstuse klubi AS Liviko tootearenduse ja ekspordi meistriklass.

Klubis jagavad oma kogemusi ja nõuandeid AS Liviko juhatuse esimees Janek Kalvi, ekspordidirektor Neeme Naaris ja turundusdirektor Liivi Tadolder.

Juttu tuleb sellest, kuidas muuta välisturul tundmatu toode atraktiivseks ja huvipakkuvaks, kuidas luua, hoida ja arendada kultustoodet ning milline on olnud ettevõtte teekond 100 miljonenda Vana Tallinnani. Samuti saavad osalejad võimaluse oma silmaga Liviko tootmist näha.

Tööstuse klubi Livikos toimub jaanuari viimasel reedel (31. jaanuaril) algusega kell 10 ning orienteeruva lõpuga kell 13. Toimumiskohaks on AS Liviko, aadressiga Masina 11, Tallinn.

Klubis  osalemine maksab 69 eurot (koos käibemaksuga 82,80 eurot). Klubis osalemiseks täitke SIIN asuv registreerimisankeet, kirjutage e-posti aadressile raigo.neudorf@aripaev.ee või helistage telefonil 51 69 747.

 


 

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara