“Üha rohkem ettevõtteid on sunnitud tööjõupuuduse tõttu palkasid tõstma, kuna vastasel korral ei ole võimalik enam olemasolevaid töötajaid kinni hoida, rääkimata uute töötajate värbamisest. Nii tänavu II kvartalis oluliselt kasvanud keskmine brutopalk kui ka ligi 3 korda kiirema tempoga suurenenud palgapakkumiste keskmine näitavad selgelt, et käimas on tõsine palgaralli”, kommenteeris palgauuringu tulemusi CV Keskuse tegevjuht Paavo Heil.
“Kuigi pakutav keskmine palk vastab juba peaaegu reaalsele brutopalgale, ei ole see paljudel juhtudel siiski piisav, et leida omale vajalikku tööjõudu. Viimase poole aasta jooksul ongi märgata, et töötajate leidmiseks ja ettevõtte atraktiivsuse suurendamiseks panustatakse oluliselt rohkem kui varasemalt. Potentsiaalsetest töötajatest on saanud oluline sihtgrupp ettevõtete turundusplaanides. Mitmed uuringudki on näidanud, et iga tööandja kuvandi loomisse ehk nn “employer brandi” investeeritud euro teenitakse mitmekordselt tagasi selle tõttu vähenenud palgakulu arvelt”, lisas Heil.