Autor: Raigo Neudorf • 11. juuni 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

AS Uvic: grillitoodete turul käib võitlus iga kliendi pärast

Jüril tegutseva toiduainetööstuse AS Uvic juhatuse hinnangul karmistub konkurents grilllihatoodete segmendis Eestis iga aastaga.

Ettevõtte teatel käib sel hooajal võitlus sõna otseses tähenduses iga kliendi eest.

„Suve künnisel kasvab konkurentsi tase grill-lihatoodete segmendis märkimisväärselt,“ märkis AS Uvic juhatuse esimees Alexander Musarov. „Sellises võitluses ellu jääda ei aita niivõrd „turundusnipid“, vaid toodangu kõrge kvaliteet ja uued retseptid.“Musarovi sõnul toob Uvic igal aastal turule uut tüüpi lihatooteid.Lihatoodete tsehhi rajamisse ja arendamisse on ettevõte investeerinud kokku üle 2 miljoni euro. Väljastatava lihatoodangu sortimenti kuuluvad muuhulgas grillvorstid, grill-liha ja erinevat tüüpi šašlõkid.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077