Atriat rõõmustab retrovorsti menu

Atria Eesti ASi Vastse-Kuuste kaubamärgi all aprillis turule toodud kaks nostalgiatoodet Doktorivorst ja Juustuvorst, mis on valmistatud kunagise retsepti järgi, on osutunud väga edukaks.

Aprillis hakkasid kauplused tooteid võtma sortimenti ning kuu viimaste nädalatega müüdi kasvavas tempos 13 tonni retrovorste, mai esimesel kahel nädalal juba 18,5 tonni. Tooted on osutunud nii populaarseks, et tõid kaasa mõningase tarneraskuse, märkis Atria Eesti ASi juhatuse esimees Olle Horm.

 

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Teabevara