Autor: Raigo Neudorf • 6. mai 2013
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Põltsamaa Felix investeeris mahlatootmisse 300 000 eurot

Toidu- ja mahlavalmistaja Põltsamaa Felix uuendas mahlade tootmise liini, täiustades seda uue kaasaegse korkimisseadmega.

Ligi 300 000 eurone investeering tähendab, et Põltsamaa mahlad on nüüdsest uue mugavama korgiga. Mahlapakil on kõrgem ja suurem ava, mistõttu on jooki mugavam pakist välja kallata. 

Kui varasemalt tuli mahlapaki avamiseks eemaldada korgi eest ka foolium, siis nüüdsest fooliumit ei ole ning avamine on üheastmeline.

 „Uus korkimisseade on investeering Põltsamaa mahlade kvaliteeti. Mahlaturg on meile oluline; oleme juba kasvanud suuruselt Eesti teiseks mahlatootjaks,“ ütles Põltsamaa Felixi juht Anti Orav.

Kuigi Eesti mahlaturu maht langes mõnevõrra 2012. aastal, kasvas Põltsamaa Felixi mahlatoodete müük mullu 10%. Põltsamaa Felixile kuulub ettevõtte teatel 13% Eesti mahlaturust. 

Uue korgiga mahlad hakkavad kauplustesse jõudma järk-järgult. Need tunneb ära selle järgi, et kork on kõrgem ja pakendil vastav kleeps.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077