Põltsamaa Felixi 2012. aasta kogukäive kasvas 5,6% 21,3 miljoni euroni ning kasum 1,1 miljoni euroni.
Ettevõtte juhi Anti Orava sõnul kasvas mullu kõikide Põltsamaal valmistatavate jookide müük 10%. Senisest atraktiivsema välimuse ja valiku poolest täienenud Pai smuutisid ostsid Eesti tarbijad isegi kaks korda enam ning tõusis ka 1-liitriste Põltsamaa mahlade müük.„Täna saame öelda, et mõned aastad tagasi tehtud otsus loobuda 2-liitriste mahlapakkide mahusegmendist ja keskenduda kvaliteetsematele, 1-liitristele mahladele ning portsjonpakkidele, oli õige,“ ütles Orav.Felixi suppide müük kasvas aastaga 32%. „Uuendasime retsepte, võtsime suppidest välja naatriumglutamaadi ja tõime turule Buffee supisarja,“ põhjendas Orav purgi- ja uudses tetrapakis suppide müügi kasvu.Eestimaistelt väikekasvatajatelt ostetud ja Põltsamaal purki pandud kurkide müük kasvas 33%. 9% tõusis Eesti tarbijate lemmiku, Felixi ketšupi müük, mis on 2012. aasta algusest konservandivaba.Põltsamaa Felix eksportis 38% oma toodangust; peamised ekspordiriigid olid Soome, Läti, Rootsi ja Leedu. Eksport kahanes eelneva aastaga võrreldes 2,9%, mille kompenseeris kogukäibe arvestuses kodumaise müügi tugev kasv.Ettevõtte suuremad investeeringud olid majoneesi- ja kastmetehase laiendusse ning Põltsamaa sinepi tootmise kolimisse uutesse kaasaegsetesse ruumidesse. Põltsamaa Felix andis 2012. aastal tööd arvestuslikult 184 inimesele (sh hooajatöölised).Põltsamaa Felixi 2013. aasta siht on Orava sõnul jätkata kasvu Eestis ning taastada ekspordimahud. „Kindlasti on turule oodata uusi tooteid. Tegeleme pidevalt sellega, et Põltsamaa tooted oleksid kvaliteetsed ja vastaksid tarbijate ootustele,“ ütles Orav.