Jäätisetootja La Muu naudib kiiret kasvu

Möödunud aasta lõpus tegevust alustanud kodumaine mahejäätiste tootja La Muu on kergitanud oma käibeprognoose ja tegeleb aktiivselt meeskonna suurendamisega.

Kuigi Pelgulinnas tegutsev jäätisetootja on oma toodetega turul olnud veidi üle nelja kuu, on ettevõtte senine tegevus olnud viljakas. Kui veel veebruaris hindas La Muu kaasasutaja Rasmus Rask ettevõtte tänavuseks käibeprognoosiks 100 000 eurot, on tänaseks seatud juba uued sihid.

„100 000 eurot on tänase seisuga juba miinimumprogramm. Paari kuu numbrid näitavad, et eesmärk võiks olla 150 000 või enamgi. Kuna me pole ettevõttesse välisraha sisse võtnud, ei pea me õnneks ka kellelegi käibe suurust raporteerima,“ sõnas Rask.

Tema sõnul on La Muu jaoks hetkel oluline see, et ettevõte on suvele ehk kõige kibedamale müügiperioodile vastu minnes jooksvalt plussis. Suvi toob aga endaga kaasa mitmeid uusi investeeringuid: laoseadmete, müügikärude ja inventari soetamise.

„Väikefirma jaoks on oluline, et numbrid punase pealt mustaks saada,“ lisas Rask.

Veebruaris otsis La Muu oma meeskonda esimest jäätisemeistrit, kelle ülesandeks on jäätise tootmine algusest lõpuni, st alates tooraine vastuvõtust kuni valmistoote pakendamiseni. Konkursile laekus toona üle 70 sooviavalduse ning nende hulgast leidis ettevõte endale ka kaks inimest, kes töötavad nüüd jäätisemeistrina. Hetkel otsib ettevõte oma meeskonda veel kahte sama ameti pidajat, lisaks on käimas konkurss müügijuhi leidmiseks.

Kuigi jäätisetootja ei soovi veel avaldada oma täpseid tootmismahte, on Raski sõnul noorel firmal olemas julgus omada pigem rohkem kui vähem ressursse ja tootmisvõimekust.

„Kuna tulemas on suvi ja see on meie põhiline müügihooaeg, tahame selleks valmis olla,“ märkis Rask.

Seni pole La Muu  tema sõnul väga aktiivselt oma toodete turustamisega tegelenud, kuna edasimüüjad on ise nende jutule tulnud.

„Toode on kvaliteetne ja meie jaoks on positiivne üllatus, et meie poole pöörduvad ettevõtted ise ja soovivad meie tooteid müüki võtta. Ise me pole pidanud oma toodet aktiivselt müüma. Praktiliselt kõik müügikanalid on täna tulnud meie partnerite kontaktide kaudu,“ nentis Rask.

Tema sõnul jääb müügijuhi ülesandeks suvel välise müügitiimi komplekteerimine ja ettevõtte edasise müügitegevuste juhtimine. Selle tulemusena võib veel veebruaris kahe mehe firmana tegutsenud La Muu suvel töötada juba kümneliikmelise meeskonnaga, hindas Rask.

 

Osale arutelus

  • Raigo Neudorf

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Arvamused ja blogid

Valdkonna töökuulutused

Teabevara