Autor: Tanel Raig • 8. juuni 2012
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Ilmus messil osalemist õpetav raamat

Kolm messikorraldajat ilmutasid e-käsiraamatu „Messi ABC”, kus annavad nõuandeid ja vahendavad kogemusi, kuidas messil osalemisest enim kasu võita.

E-käsiraamatust leiab soovitusi, miks messil osaleda, millele mõelda enne messi, kuidas kujundada messistendi, kuidas messil müüa ning kuidas pärast messi edasi toimetada.

Raamatu koostajaid ajendas praktikas kogetud asjaolu, et tihtipeale ettevõte osaleb messil, investeerib sellesse palju aega ja raha, kuid tulemus jääb kesiseks või koguni olematuks. Siit ka pettumus messi võimalustest ja rollist turunduses. „Väga tihti tehakse ettevalmistustöid põhjalikult, kuid pärast messi minnakse koju ja jätkatakse oma tavapäraseid tegevusi. Tegelikult võib öelda, et kui mess lõppeb, siis töö alles algab – kõikide kogutud kontaktidega tuleb nüüd suhet luua või hoida,“ ütles raamatu üks autoritest, Taveco Disaini turundusjuht Tiiu Hinnov.

Raakmatus jagavad oma kogemusi teiste seas ka Toiduliidu juht Sirje Potisepp, Estraveli turundusjuht Mari-Liis Rüütsalu, Premia Foods turundusdirektor Katre Kõvask, Valio Eesti müügidirektor Lauri Betlem.

Raamat on kättesaaadav aadressil: http://e-raamat.taveco.ee/MessiABC_2012.pdf. 29-leheküljelise raamatu koostajad on messikorraldajad ja -teenuste pakkujad Taveco Disain OÜ, Profexpo OÜ ja OÜ Messiproff.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077