“Kalevi müügiedu kaks peamist põhjust on transrasvadest loobumine, mida paljud meie konkurendid pole suutnud siiani järele teha, ning edukas tootearendus,“ lausus Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare.
Turu-uuringufirma Nielsen värske maiustusteturu ülevaate põhjal on Kalevi turuosa Eestis kasvanud võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 5,3 protsendipunkti, ulatudes käesoleva aasta veebruaris-märtsis mahuliselt 42,8 protsendini.
Aasta varem samal perioodil oli Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul 37,5%. Kalevi rahaline turuosa oli käesoleva aasta veebruaris-märtsis 37,2%, kasvades ligi kolme protsendipunkti võrra.
Kalevi kahe lähima konkurendi turuosad olid veebruaris-märtsis mahuliselt 8,7% ja 6,3% ning rahaliselt 10,1% ja 5,0%. Konkurentide turuosa viimase aasta jooksul märkimisväärselt ei muutunud.
Kõige tugevam on Kalevi positsioon šokolaadikompvekkide ja –tahvlite segmendis. Eesti enim müüdud šokolaad veebruaris ja märtsis oli 300-grammine Kalevipoeg, teisel kohal oli 300-grammine Anneke. Kompvekkidest osteti kõige enam Teekonna, Tallinna ja Kalevi kompvekke, neile järgnesid Tiina, Oravake ja Tõmmu jm. Kalevi kommikarpidest osteti veebruaris-märtsis kõige enam Maiuspala.
AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 330-le inimesele.