Kalev kasvatas turuosa

Maiustusetootja Kalev kasvatas tänavu veebruaris-märtsis võrreldes aasta varasemaga 5,3 protsendipunkti võrra oma Eesti turuosa. Kalevi rahaline turuosa on 37,2%.

“Kalevi müügiedu kaks peamist põhjust on transrasvadest loobumine, mida paljud meie konkurendid pole suutnud siiani järele teha, ning edukas tootearendus,“ lausus Kalevi juhatuse esimees Kaido Kaare.

Turu-uuringufirma Nielsen värske maiustusteturu ülevaate põhjal on Kalevi turuosa Eestis kasvanud võrreldes möödunud aasta sama perioodiga 5,3 protsendipunkti, ulatudes käesoleva aasta veebruaris-märtsis mahuliselt 42,8 protsendini.

Aasta varem samal perioodil oli Kalevi mahuline turuosa Eesti maiustusteturul 37,5%. Kalevi rahaline turuosa oli käesoleva aasta veebruaris-märtsis 37,2%, kasvades ligi kolme protsendipunkti võrra.

Kalevi kahe lähima konkurendi turuosad olid veebruaris-märtsis mahuliselt 8,7% ja 6,3% ning rahaliselt 10,1% ja 5,0%. Konkurentide turuosa viimase aasta jooksul märkimisväärselt ei muutunud.

Kõige tugevam on Kalevi positsioon šokolaadikompvekkide ja –tahvlite segmendis. Eesti enim müüdud šokolaad veebruaris ja märtsis oli 300-grammine Kalevipoeg, teisel kohal oli 300-grammine Anneke. Kompvekkidest osteti kõige enam Teekonna, Tallinna ja Kalevi kompvekke, neile järgnesid Tiina,  Oravake ja Tõmmu jm. Kalevi kommikarpidest osteti veebruaris-märtsis kõige enam Maiuspala.

AS Kalev on Eesti suurim ja vanim kondiitritööstusettevõte, mis annab tööd rohkem kui 330-le inimesele.

 

Osale arutelus

  • Ave Lepik

Toetajad

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Coma Investing otsib EKSPORDIMÜÜGIJUHTI

M-Partner HR OÜ

31. august 2017

NPM Silmet otsib TEHNIKAVALDKONNA HOOLDUSJUHTI

NPM Silmet AS

02. september 2017

Otto Bock Estonia otsib NÕUDLUSE PLANEERIMISE JA KLIENDIHALDUSE JUHTI

Tammiste Personalibüroo OÜ

10. september 2017

Käsi­raamatud