„Möödunud aasta oli Eestile tervikuna hea majandusaasta – euro tulekust tingitud segadusest hoolimata – nii ka meile,” märkis Maag Lihatööstuse ASi juhatuse esimees Olle Horm. „Maag Lihatööstus suutis mitmes tootegrupis turgu juurde haarata, suurim edu saatis grilltooteid.
„Tugevat müügikasvu näitasid Rannarootsi grillvorstid, mille müük kasvas aastaga 51% ning keedu- ja suitsuvorstid,” rääkis Maag Lihatööstus ASi müügi- ja turundusdirektor Meelis Laande. „Seejuures jäi toodete keskmine hinnatõus mulluse inflatsiooniga samale, 5% tasemele,“ lisas ta.
Suure panuse käibekasvu andis investeering viiluliini. „Oktoobris käivitatud uus, 250 000 eurot maksma läinud viiluliin andis tuntava käibehüppe – juba detsembriks kasvas viilutoodete müük pea kahekordseks,“ ütles Meelis Laande.
Möödunud aasta parim kuu oli mai, kui müük kasvas tunamullusega võrreldes 21%. Oodatult head olid ka jaani- ja jõulunädala müügid. Jõulunädalal mpps Maag ahjupraade kolmandiku võrra enam kui aasta eest.