Autor: Tanel Raig • 29. august 2011
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine.

Henkel loobub 200 kaubamärgist

Saksa kontsern Henkel plaanib müüa või maha kanda kuni 200 kaubamärki, et keskenduda olulisemate toodete arendamisele, vahendab ERR Blombergi uudist.

"Me oleme viimase kolme aasta jooksul loobunud 600 kaubamärgist ning ilmselt teeme sama veel 100-200 kaubamärgiga," ütles Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.

Henkeli käibest 90 protsenti tuleb kontserni kümnelt olulisemalt kaubamärgilt.

Ühtlasi kinnitas Loctite liimide tootja Henkel, et kontsern plaanib aktiivselt laieneda Hiinas, kuhu ehitab 50 miljoni euro eest väidetavalt maailma suurima liimitehase.Henkel on seadnud järgmiseks aastaks eesmärgiks saavudada arenevatel turgudel käive, mis moodustaks kontserni müügitulust 45 protsenti.

Liitu Tööstusuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Harro PuusildTööstusuudised.ee juhtTel: 519 355 24
Toomas KeltTööstusuudiste toimetajaTel: 50 72 816
Anu SoometsSündmuste programmijuht Tel: 5164397
Rain JüristoReklaamimüügi projektijuhtTel: 6670 077