Henkel loobub 200 kaubamärgist

Saksa kontsern Henkel plaanib müüa või maha kanda kuni 200 kaubamärki, et keskenduda olulisemate toodete arendamisele, vahendab ERR Blombergi uudist.

"Me oleme viimase kolme aasta jooksul loobunud 600 kaubamärgist ning ilmselt teeme sama veel 100-200 kaubamärgiga," ütles Henkeli juhatuse esimees Kasper Rorsted.

Henkeli käibest 90 protsenti tuleb kontserni kümnelt olulisemalt kaubamärgilt.
Ühtlasi kinnitas Loctite liimide tootja Henkel, et kontsern plaanib aktiivselt laieneda Hiinas, kuhu ehitab 50 miljoni euro eest väidetavalt maailma suurima liimitehase.
Henkel on seadnud järgmiseks aastaks eesmärgiks saavudada arenevatel turgudel käive, mis moodustaks kontserni müügitulust 45 protsenti.

Osale arutelus

  • Tanel Raig

Toetajad

Raadio ettevõtlikule inimesele

Hetkel eetris

Seotud lood

Jälgi Tööstusuudiseid sotsiaalmeedias

RSS

Toetajad

Statistika

Valdkonna töökuulutused

Tallinn Shipyard otsib LAEVAREMONDITEHASE TEGEVJUHTI

Tallinn Shipyard OÜ

26. november 2017

IT Koolitus otsib KOOLITAJAT

IT Koolituskeskuse OÜ

10. detsember 2017

Teabevara